Esterni

Recensioni per Four Points by Sheraton Los Angeles International Airport

3.5 out of 5

Recensioni

6,0
Valutazione di 10 - Eccellente. 1336 su 5938 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 1072 su 5938 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 1130 su 5938 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 1035 su 5938 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 1365 su 5938 recensioni" "

6,4/10

Pulizia

6,8/10

Personale e servizio

6,0/10

Servizi

5,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

4/10 Scarso

Carlo

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dirty is say less. I had changed room twice. Warm water not working. Switching to shower broken.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Customer Service, il giorno 5 dic 2023
Carlo, we regret to hear about the inconveniences you experienced during your stay. It's unfortunate l that aspects of the room didn't meet your needs or expectations. We understand the importance of a well-functioning bathroom and we apologize if you experienced any discomfort related to the shower and water temperature. Please know that our team members work tirelessly to maintain high standards of cleanliness throughout the hotel. Your feedback is vital, and we thank you for bringing these matters to our attention. We remain committed to improving your experience should you give us another opportunity in the future.

4/10 Scarso

Maurizio

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Il solo dato positivo è la vicinanza all’aeroporto,il resto è da dimenticare…
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Customer Service, il giorno 26 ago 2023
Maurizio, siamo sinceramente dispiaciuti di apprendere che la tua esperienza con noi non ha soddisfatto le tue aspettative, fatta eccezione per la comodità della vicinanza al nostro aeroporto. Cerchiamo sempre di migliorare e il tuo feedback ci fornisce i mezzi per farlo. Apprezzeremmo la possibilità di ospitarvi nuovamente in futuro e mostrarvi il nostro impegno per il vostro comfort.

4/10 Scarso

PONY, INZAGO

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Struttura vecchia con arredi della camera usurati. Posizione ottima in quanto a 7 minuti dall aeroporto. Solo per questo ci siamo appoggiati a questi hotel. Per essere della catena Sheraton dovrebbero rinnovarlo.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Customer Service, il giorno 10 ago 2023
Ciao Pony,Apprezziamo il tuo feedback e comprendiamo le preoccupazioni che hai condiviso sulle condizioni dei mobili. La nostra struttura lavora continuamente per migliorare la soddisfazione degli ospiti. La tua nota sulla nostra vicinanza all'aeroporto è molto apprezzata.Per quanto riguarda i tuoi commenti sul rinnovamento dei nostri interni, stiamo attivamente prendendo in considerazione aggiornamenti per riflettere meglio la qualità attesa dal nostro marchio.Grazie ancora per il tuo feedback. Ci aiuta a concentrarci su ciò che conta di più per i nostri ospiti.

4/10 Scarso

Valte

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
They refuse to say how much they will charge my credit card despite I have a firm reservation and give me a receipt only at check out Check in very late and check out quite early (but they were both stated on the condition It’s a very old obsolete building , possibly if the 60’ with little or no any renovation The only friendly staff was the bell captain for the luggage Receptionist not at the level of even a 3stars hotel!!
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Customer Service, il giorno 19 lug 2023
Hello Valte,Your recent feedback regarding your stay is seriously concerning, and we deeply regret that you didn't have the experience you should have had. It is our duty to ensure all our guests are content, completely comfortable, and confident in the transparency of our dealings, so it is disheartening to hear about your dissatisfaction.Starting from the supposed ambiguity with the financial information related to your stay, we agree, that your experience was not up to standard. Rest assured, we are making a concerted effort to ensure all monetary transactions and charges are clearly communicated to our guests from the moment of reservation to check-out.Moreover, we understand that the late check-in and early check-out times might not have been convenient owing to your specific needs and preferences. It is important to note that these timings are in place to ensure a seamless transition for all our guests. That said, we will aim to provide greater flexibility, where possible, for exceptional situations.The comments about the building's age and the perceived lack of renovations are fundamentally important. We want to clarify that we believe in maintaining the character of our hotel, while also ensuring it is up-to-date and comfortable for our guests. We will utilize your feedback to reassess the need for upgrades, having noted your specific concerns.Valte, it is indeed regrettable that your stay did not meet your expectations and we thank you for your constructive feedback that will help us improve the overall guest experience. We do hope you will give us another opportunity to host you, allowing us to demonstrate our commitment to exemplary service and hospitality.

6/10 Soddisfacente

Francesco

Good for one night close to LAX
From pictures everything appeared a bit nicer. The hotel was a bit old and not too well maintained, overall. There was no breakfast available but just an overly priced grab-n-go. At check-in they didn't accept Amex. Toilet products such as soap and shampoo were in dispensers, not high-end. Convenient shuttle from LAX.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Customer Service, il giorno 22 ago 2022
We appreciate that you took the time to share your feedback, Francesco.We're disappointed that your stay in our hotel didn't exceed your expectations. We also regret that you weren't entirely satisfied with the quality and condition of our furnishings and accommodations. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we'll address all of your concerns with the appropriate members of our team so that we may improve moving forward.We hope for the opportunity to host you again soon for a more positive experience.

10/10 Eccellente

Marco, Marcallo con Casone

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Comodo perché Vicino all’aeroporto
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Customer Service, il giorno 8 ago 2022
Grazie per l'ottima recensione, Marco! Siamo entusiasti di sapere che hai trascorso un ottimo soggiorno al Four Points Los Angeles International Airport! È meraviglioso che tu abbia amato così tanto la nostra posizione centrale! Ci piacerebbe rivederti presto per condividere con te un'esperienza ancora più positiva. Per favore, torna a trovarci presto!

2/10 Terribile

Wilmer

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel 👎 pessimo. Vergogna
Mi sono presentato in Hotel e al momento che sono andato in camera non era stata pulita,sono tornato in reception e non potevano pulirla,mi hanno dato le lenzuola e me la sono cambiata io… tutto questo perché era già 01.00 di notte
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Customer Service, il giorno 8 lug 2022
Grazie per aver dedicato del tempo per condividere il tuo feedback, Wilmer. Siamo scoraggiati nell'apprendere delle sfide che hai vissuto durante il tuo tempo con noi. Ci dispiace che il nostro team non sia andato ben oltre per soddisfare le tue esigenze o per farti sentire apprezzato. Ci atteniamo a uno standard più elevato, quindi affronteremo le tue preoccupazioni con il nostro team che va avanti. Speriamo di ospitarvi di nuovo presto in modo da poter dimostrare il servizio di alto livello che siamo abituati a condividere con i nostri ospiti.

10/10 Eccellente

Cristina Ileana

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Customer Service, il giorno 22 giu 2022
Thanks for the fantastic rating, Cristina! It's outstanding we could exceed your expectations during your stay at Four Points Los Angeles International Airport. We're all looking forward to your next stay with us.

10/10 Eccellente

Cristina Ileana

Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di Customer Service, il giorno 29 mag 2022
Thanks, Cristina! It's outstanding your time at Four Points Los Angeles International Airport was fantastic. We can't wait until your next visit!

8/10 Buono

PATRICK

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed here before my last room was. Much nicer and updated.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Nebiyu Anso

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very Dirty room. if you looking clean hotel I don’t suggest this facility.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

8/10 Buono

luis

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
the parking is too expensive and the hotel in general looks dirty
Soggiorno di 5 notti a maggio 2024

2/10 Terribile

Nancy

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Terrible experience!! Room itself was dirty,nothing was working.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Kim

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Kind, thorough staff who helped us with our mobility issues and gave us a perfect room!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Suhas

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
The bathroom was very old and paint chipped. Will not visit again. Walls had asbestos smell. Parking is $57 per night. This is super annoying.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Briseida

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Clean & very convenient for flying.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Rafael

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Run down, not friendly. Blood stains on sheets and towels, broken table, broken lights, broken tub drain. Only 3 channels to watch on tv. Bed was very uncomfortable. No fridge, no microwave, no free breakfast, no free parking ($55 a day). They had a little store in the lobby that was super marked up. It sucked to be honest. Worst experience I had in a hotel.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024

2/10 Terribile

Ashton

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The toilet didn’t work. I had to be switched rooms in the process of switching rooms. My card wouldn’t work for the door so I had to walk downstairs and take the elevator. Literally four times. The staff was rude and sleepy. I will never be coming back to this hotel oh, not to mention none of the rooms have microwaves refrigerators in the phone didn’t work in my room
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Madeline

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Krystal

Mi è piaciuto: Pulizia
.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Daniel

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The wifi was so bad the whole two 2 days I had to use my own personal data because of the poor internet connection at the hotel
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Algeria

The bed was very uncomfortable.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Oscar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024

4/10 Scarso

Liliana

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a maggio 2024

8/10 Buono

Molly

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Older rooms, but it worked for a one night at the airport. Shuttle to hotel wasn’t clear that it was just Four Points shuttle
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 21 mag 2024
Molly, thank you for your feedback. We're glad that our location worked well for your stay near the airport. We will ensure our shuttle service details are communicated more clearly in the future. We hope to welcome you back at Four Points Los Angeles International Airport again soon.

10/10 Eccellente

Owen

Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
All good
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 21 mag 2024
Owen,Thank you for your positive feedback on Four Points Los Angeles International Airport! We're delighted to hear everything met your expectations. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Eccellente

Tashina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel is very nice. We for here really early and we could do early check in
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 21 mag 2024
Tashina, thank you for sharing your wonderful experience at Four Points Los Angeles International Airport. The team is delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciated the early check-in. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 Soddisfacente

Paul

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I was given a room key to a room that had NOT been cleaned. Poor communication internally.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 21 mag 2024
Paul, thank you for sharing your feedback. It is concerning to hear about the room issue and the communication challenges you experienced. Your comments will help us in our efforts to improve. We hope you'll consider giving us another opportunity in the future.

8/10 Buono

Julie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

4/10 Scarso

Krista

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Smelled like sewage in the lobby. Bar and restaurant closed in the afternoon. Pool was cold, and no service. Rooms were totally outdated, floor to ceiling. Way too much money for the room for what we got. Not even a microwave or mini fridge in the room. One front desk person claimed they charged $50 for early check in.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 21 mag 2024
Krista, thank you for your feedback. The issues you encountered in the lobby and with the amenities are being reviewed closely. We strive to provide great value and regret that this was not reflected during your stay. Your comments about the room decor and the absence of certain amenities will be taken into consideration. Our team will verify the early check-in information to ensure accurate communication. We hope you consider giving us another chance in the future.

10/10 Eccellente

Stephie

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Centrico
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 20 mag 2024
Ciao Stephie,Grazie per la tua bella recensione! Il team del Four Points Los Angeles International Airport è lieto di sapere che hai apprezzato la nostra posizione centrale. Non vediamo l'ora di darvi il benvenuto presto.

4/10 Scarso

majid

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Property condition and room facilities are terrible
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 20 mag 2024
Majid, thank you for sharing your experience. It is concerning to hear about your perception of the property condition and room facilities. The team continually strives to enhance our guests' experience and will take your feedback seriously.

10/10 Eccellente

Jerveta

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 21 mag 2024
Jerveta, thank you for your excellent rating! The team at Four Points Los Angeles International Airport is thrilled that you had a great experience. We're looking forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Malu

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 20 mag 2024
Thank you for taking the time to share your feedback, Malu.While we're glad to hear you found your stay to be agreeable, we regret to hear your experience with us was anything less than perfect. We've shared your feedback with the appropriate members of our team and look forward to hosting you again so that we can share a more positive stay with you.

2/10 Terribile

edward

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
This room is terrible and looks to be the oldest one they have. It smells terrible like mold and mildew. My card was charged $350 for incidentals and I doubt the uncomfortable mattress in here cost $50 at the swap meet. I checked for bed bugs just to be safe. If this is the room I get through expedia, I will never stay here again.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 20 mag 2024
Edward, thank you for sharing your feedback. It is disappointing to hear that you did not have a pleasant experience. Our goal is to provide a comfortable and welcoming stay for all our guests. Your comments about the room’s condition and the incidental charges have been noted and will be reviewed. We appreciate your input and hope for another opportunity to better serve you in the future.

6/10 Soddisfacente

Shane

For how old this hotel is it’s pretty clean. The only thing I did not like was showed up an hour before check-in and they wanted to charge me $50. Did not like that other than that property not bad.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 20 mag 2024
Shane, thank you for your feedback. It's nice to hear you found the property clean. We appreciate your comments and will take them into consideration to improve our guest experience.

8/10 Buono

Sergio

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hotel muy viejo y poco limpio, los cuartos huelen muy mal !!
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 18 mag 2024
Sergio, gracias por compartir tus pensamientos. Se han reconocido las notas sobre el estado y limpieza del hotel. Nuestro equipo está comprometido a mantener un ambiente cómodo para todos los huéspedes. Trabajamos continuamente en mejoras y realmente esperamos que considere quedarse con nosotros nuevamente para tener una experiencia más placentera.

2/10 Terribile

Anthony

Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

8/10 Buono

Benjamin, SURREY

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It’s ok could be better
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 18 mag 2024
Benjamin, thank you for sharing your thoughts. We appreciate your feedback and are always looking for ways to enhance our guests' experience at the Four Points Los Angeles International Airport. We hope to have another chance to welcome you back and provide you with an even better stay in the future.

6/10 Soddisfacente

Maria

Está bien pero le falta un poco
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 18 mag 2024
María,Gracias por tus comentarios. Sus comentarios son valiosos y la mejora continua es importante para nosotros. Esperamos tener la oportunidad de brindarle una experiencia aún mejor en el futuro.¡Viajes seguros!

10/10 Eccellente

Halima

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Our stay was quiet. Our room was cleaned daily with fresh towels and supplies. Very courteous staff and friendly room service and cleaning staff. The property isn’t fancy and room has no microwave or refrigerator which we would have appreciated, otherwise everything else was great. We had a wonderful stay.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 18 mag 2024
Halima, thank you for your kind words about Four Points Los Angeles International Airport. The team is delighted to hear that you appreciated the cleanliness and daily fresh supplies in your room. Your feedback regarding the microwave and refrigerator is noted. We are thrilled you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back.

2/10 Terribile

JUANIQUA

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The deposit is $350!!! That is a large deposit for a dirty, ran down, need to be upgraded hotel! The parking is $50/night! Like are you serious? They put me on an abandoned side of the hotel by myself. There was literally mattresses and etc., up against glass that looked like a crime scene. They moved me. That new room was horrible… the toilet paper roll was broke, the door you had to ply it open, windows was dirty, tub was dirty and broke. To top it off I paid $50 for 3pm late check out and, two people started knocking on the door at 9 AM and one person came in while I was in the shower. I will admit they did comp one night and gave me my $50 back for the late check out, which they had no choice because I end up leaving at 1pm because of all the interruptions. Horrible. I do not recommend.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 18 mag 2024
JUANIQUA, thank you for providing your feedback. The team is committed to ensuring that all areas of the hotel meet guest expectations. The described room conditions and unexpected interruptions are not part of the standard guest experience. Your concerns will be reviewed to enhance future stays.

2/10 Terribile

Marco

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
BEWARE!!!! Do not stay at four points you will regret it. I would’ve rather spent the night in a motel or my car than this hotel. The only nice thing in this hotel is the lobby other than that it’s probably up to the same standards or worse than a motel. Walls super thin you can hear the neighbors banging on the walls at 4 in the morning. Also no complementary parking be prepared to pay $55 each day you stay at that place
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 17 mag 2024
Marco, it's regrettable that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable and will be reviewed by the team to enhance guest satisfaction. The team constantly strives to provide a comfortable and pleasant stay for all guests.

6/10 Soddisfacente

David, Montreal

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Hôtel pratique car proche de l’aéroport mais les options de restauration sont limitées et le parking très cher : 55$ USD pour un nuit! Les installations datent un peu mais la salle de bain est fonctionnelle et propre.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 17 mag 2024
David,Merci de partager votre expérience. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé pratique la proximité de l'hôtel avec l'aéroport et que vous avez apprécié la propreté et la fonctionnalité de la salle de bain. Nous comprenons vos préoccupations concernant les options de restauration et les frais de stationnement et les prendrons en considération. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau dans le futur.

2/10 Terribile

Denisse

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 17 mag 2024
Denisse, it seems that your stay did not meet your expectations, and we regret that you had an unsatisfactory experience. We value our guests' feedback and are committed to improving our services. We hope you might give us another opportunity in the future to provide a better stay. Thank you for sharing your rating with us.

2/10 Terribile

mauricio, leon

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La peor propiedad de todos Los Ángeles , nunca reserven ahí
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 16 mag 2024
Mauricio, gracias por tomarte el tiempo de compartir tus comentarios. Es preocupante saber que su estancia no cumplió con sus expectativas. Nuestro equipo está comprometido a brindar una mejor experiencia a nuestros huéspedes. Tus comentarios serán tenidos en cuenta para futuras mejoras.

2/10 Terribile

Carla

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel look horrible, everything was damaged. Tv didnt turn on. One of the lights was glitching. The iron was broken Bathroom dirty. Everything was old.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 16 mag 2024
Carla,Thank you for providing feedback about your stay. It is noted that your experience did not meet your expectations. Please be assured that our team is committed to addressing these concerns. We appreciate your input as it helps us improve.Regards,The Management Team

6/10 Soddisfacente

Zafar

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Pros: Goof shuttle service Cons: Not clean, outdated, uncomfortable bed. Overall, good for a night stay...when you are super tired between international flights and just need a bed to rest.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 16 mag 2024
Zafar, thank you for sharing your thoughts. It's great to hear that the shuttle service was convenient for you. Your comments about cleanliness, decor, and bed comfort are noted. We're glad our location was useful for your brief stay between flights.

6/10 Soddisfacente

Francisco

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
elevator seemed sketchy. door to room had problem closing.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 16 mag 2024
Francisco, thank you for sharing your feedback. We are committed to providing a pleasant experience and will look into the concerns you mentioned. Your observations are valuable to us, and we're continually striving to improve.

6/10 Soddisfacente

JIEYING

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia
I should in the center tower, but I got guide to the east elevator, the housekeeper help me to my room. my tissue box was wet, I called the guest services to get another box, I did ask if he knows my room number, he said yes, but I did not get my box in whole night. the shower switch is not in the correct way to show hot/cold, the room is clean, location is good.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 16 mag 2024
JIEYING, thank you for sharing your experience. We're glad you found the room clean and appreciated our convenient location. It’s concerning to hear about the oversight with the tissue box and the confusion with the shower switch. Your feedback is valuable as we aim to enhance our guest experience.